Fredag

Helg " igen" det är bara typ måndag o fredag i mitt liv nuförtiden😆
Gick på mina nätter i förra onsdags igen med toppen kollegor och stormtrivs på mitt jobb även om jag vill jobba med det som jag utbildade mig till och var klar med i somras😊
När jag jobbar är jag typ död😉 i dom nätterna, så då bara jobbar, sover och äter man😇
Sen får man ta nya tag igen.
Har tagit ett antikropp test nu eftersom det härjar mer corona nu igen" typ som när det startade förra året" trots att så många procent har vaccinerat sig.
Boostar kroppen och äter och dricker det som ska skydda mot detta virus och mot dom som är vaccinerade som också smittar😉
Det här kommer vi få leva med sa dom på nyheterna i morse och att vaccinen inte ens hjälper mot nya mutationer.
Så gäller att ta reda på vad man kan ta för att förebygga nu så dom som tagit vaxxet inte kan påverka oss andra.
I veckan har jag haft min lediga vecka" om man nu kan kalla den ledig vecka🤣" eftersom i måndags gick jag av, sov ingenting utan följde med min största dotter till Falun eftersom hon inte hade nån annan som kunde följa med, och för att jag tyckte att hon inte skulle behöva avbeställa den tiden så jag ringde och sa att jag kunde följa med men att jag skulle vara seg!
På kvällen frågade min man mig om jag inte var trött men nej, han sa att han skulle vara helt dö om han var vaken så många timmar som jag varit så jag sov typ 16 timmar på 5 dygn och det gick det med!
Allting går🤩
Tisdag hade jag först massage på morgonen och sjukgymnasten på dagen och sen klippning på kvällen jag och min dotter😍
Kokade lingonsylt och lingondricka på kvällen så nu finns det också.
Onsdag var det tandläkaren och när mannen kom hem från jobbet så åkte vi ut och plockade lite svamp som vi sen när vi kom hem igen förvällde vi det och frös in😍
Torsdag samtal med chefen om en massa på dagen och på eftermiddagen när mannen kom hem åkte vi ut och plockade 30 liter lingon på 1 timme, hem och rensade det och frös in!
Vi har plockat 115 liter lingon på 2 dagar och knappt 7 timmar så nu finns det minsann i frysen.
I helgen ska vi göra hemgjord jordgubbssylt,  blåbärssylt och drottningsylt så man har lite att välja på i vinter🥰
Frysarna är fulla nu och jag har bunkrat, man vet aldrig vad som kommer hända men med tanke på allt mygel och med cyber attacker så vet man aldrig, gäller att vara förberedd i detta falska samhälle som vi lever i idag.
Nu är allt bunkrat och klart i alla fall så vi klarar oss ett tag🥰
Ha en fin helg.
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla! Dem sa inte att vaccinet inte hjälper! Dem sa att det kan ge sämre skydd! Sprid inte massa lögner!, de är helt meningslöst!

2021-09-14 @ 18:23:49
Postat av: Anonym

Men snälla! Dem sa inte att vaccinet inte hjälper! Dem sa att det kan ge sämre skydd! Sprid inte massa lögner!, de är helt meningslöst!

Svar: Vi får väl se snart om det hjälper vilket det inte gör😊😇
ulla Edenstad

2021-09-14 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0