Onsdag

Onsdag, och dax att gå på mina nätter igen efter några dagar ledigt!
Inte varit nå pigg på den här ledigheten alls men har försökt att gå lite i skogen ändå så gott det har gått om dagarna.
Hälsat på en vän som jag inte träffat på länge och nu är det en hel del på gång.
Igår var mina barnbarn Wilma, Thilde och Wilton här då dom frågade om dom fick vara här istället för på fritids och dagis!
Så härligt när dom ringer och frågar helt själva om dom får vara här istället, det är guld värt och livar upp en när man inte mår så bra🥰
Nu är det på gång en hel del runt om i världen så den som har fattat det har också förberett sig väl nu antar jag, dom som inte fattar kommer förmodligen stå där sen😢
Synd att det ska behöva bli så här och att många är inte ens pålästa!
Sen skriver vissa att det är andras fel fast dom själva gjort ett eget val, verkligen sjukt må jag säga.
Nu har folk börjat söka efter ovaxxade människor till olika saker då dom inte vill ha vaxxade!
Så det ska bli spännande att se vart det här bär hän nånstans snart, jag har då i alla fall garderat mig väl så gott som det går i alla fall.
Idag är en dag värre än andra men som vanligt får man försöka andas och ta det som det kommer.
Ha nu en fin onsdag och njut🥰
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0