Måndag

Måndag, som innebär en ny vecka och nya utmaningar som vanligt😢
Helgen som har varit har jag varit ute i skogen och traskat och försökt få in lite frisk luft och bra energier🥱
Vart jag än går så finns det svamp överallt och alldeles bredvid fötterna så vi har plockat och plockat.
Vi har fryst in så mycket nu så vi klarar oss ett bra tag så i förrgår när vi hittade mer svamp så plockade vi 2 pappers påsar till en vän och levererade det till henne då hon inte själv klarar av att gå i skogen och plocka, så hon blev jätte glad och tyckte vi var så snälla🥰
Även plockat en hel del till min bror då vi själva inte behöver nå mer.
Igår blev det full fart till akuten igen då jag inte mått så bra på sista tiden, så dom röntgade mig och nu har dom skrivit vidare till min vårdcentral för vidare utredning och vidare röntgen.
Så läkaren sa att nu är det vila och att ta det lugnt som gäller.
Min dotter Bella hörde av sig också och blev orolig för mig vad som hände så jag berättade vad det var🥰
Så glad verkligen att jag har henne i mitt liv som alltid finns🥰
Hon och jag kan verkligen prata om allt i både sorg och glädje.
Har inte orkat så mycket på sista tiden då jag är helt slut och matt, men det är nog inte så konstigt.
Sen går det ju bra för Leksand också i år, så bra och nån match ska jag nog försöka åka upp på när jag orkar och blir lite piggare i alla fall, älskar att vara på deras matcher.
Det går inte så himla bra för Brynäs som då mannen håller på.
Huvudsaken är att dom ligger före Djurgården  Färjestad och Luleå då är jag nöjd.
Ett bra år med andra ord.
Och snart kommer nog sanningen fram om mycket här i världen och vi får se hur många som kommer ångra sina val då?
Allt är frivilligt och kommer inte visa sig på en gång men snart så.
Det kommer hända mycket mer än så och många är inte ens förberedda då dom inte hänger med vad som är på gång.
Jag har förberett mig, kurerat mig så gott som det går i alla fall med allt som jag själv vet om och håller mig på avstånd från vaxxade nu då det är dom som smittar.
Ha en fin vecka, det ska jag ha.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0