Lördag

Lördag och helgen ligger äntligen framför oss igen då🥰
Veckan som har varit har varit lite sisådär och det har väl fått gå ändå antar jag, jag är ju i alla fall inte dö än🤣
Min kollega har ringt flera ggr under veckan och frågat hur det är, så gulligt av henne och lika min bästa vän också.
Mannen har också ringt varje dag,men jag har mest vilat, har nog inte haft nåt val heller!
Följde med mannen en snabb sväng till stan en dag i veckan men höll på att svimma så det var bara att lägga sig igen när vi väl kom hem😪
Har lagt massor av svamp på torkning också så nu finns det också när det snart kommer lite svårare tider😉😇
Mannen följde med mig  till en vän och lämnade 10 kg svamp och vidare till min allra bästa vän med 7 kg också så nu har dom också i vinter.
Vi fick så mycket över så vi blev tvungna att ge bort resten, för var vi än går i skogen så hittar vi ju svamp!
Lagt lite kort har jag också gjort men det lustiga är att det alltid kommer upp i korten vad som ska hända andra i min närhet men inte nåt om mig!
Jag får inga egna svar!
Mitt barnbarn Wilton har ringt 3 ggr under veckan och ville att jag skulle komma dit och hälsa på och han ringde även och ville komma hit, han är så gullig som ringer till mormor🥰
Mina barnbarn Wilma och Thilde kom med bussen hit en dag efter skolan också då dom hellre ville åka hit än hem fast deras mamma var hemma med lillebror😅, så dom frågade om dom fick åka hit, så gulligt av barnbarnen när dom hör av sig🥰
Mitt barnbarn Elias har också varit hit flera gånger i veckan och druckit kaffe med mig, han kikar också förbi ofta och hälsar på sin mormor, så gulligt av han, han säger själv att klart att man måste hälsa på sin mormor🥰
Idag kom mormors kille och hälsade på igen🤩
Har börjat gått långpromenader också varje dag för att kunna gå ner i vikt och beställde ett storpack med protein så nu är det bara att jobba på tills det blir resultat.
Fått hjälp att handla hem lite i veckan också av min bästa vän eftersom jag inte riktigt klarar av det själv just nu, hon är mer som en familj än många andra för mig.
En vän för livet då hon alltid finns och hjälper mig i nöd🥰
Och sen såg jag på nyheterna igen om den här djävla covid cirkusen med viruset som inte ens är nåt virus?
Tv4 gick ut i redan mars i år och sa att de som de hade obducerat visade att det fanns ingen covid i dom så det är lögn allt som har med covid att göra då det är en kraftig influensa.
V är förmodligen konstruerat i ett labb ( som många av oss redan fattat) och därför kan man inte isolera det, men vi som förstod och hade räknat ut det ifrån början behöver ju inte fundera nå mer på det nu.
Måste nog tyvärr till rätt många fler konstiga och märkliga dödsfall på både (unga) eller ännu fler missbildade nyfödda barn innan någon är villig (på andra sidan) att ta det på fullt allvar.
52% är en ganska hög siffra tycker jag då.!
Många som jobbar med anmälningar nu och upplysningar men det går långsamt och media i Sverige har locket på fortfarande.🤔
Har aldrig under min livstid mått så dåligt av att folk inte är vakna och lyssnar på vad man säger?
Hjärntvättade av Anders Tegnell som nu avgår, undra varför, börjar han bli skitnödig tro?
Spikproteinet ger mämligen microproppar i lungorna som man inte ens märker, som ger stora proppar på sikt, då är det redan försent!
Folk skyller dödsfall på allt annat än biverkningarna av vaxxet?
Hur och när vaknar folket?
 
 
 
 
 
 
 



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0