Fredag

Fredag, har precis avslutat laddningen av natt 3 inatt då efter all kaos dom sista nätterna på jobbet!
Tur man har dom bästa arbetskamrater som finns i alla fall.
Sen ledig några dagar igen och få njuta av en ledighet igen!
Veckan som gått har jag jobbat, sovit och ätit, blir inte så mycket mer man orkar när man jobbar natt!
Hämtat hem husvagnen gjorde vi i söndags så nu är den hemma, och somtur är har vi mannens snälla bror som hjälpte oss att få hem den, han är sååå guld värd och den enda i släkten som har alla körkort och mannen har nu städat den och jag ska nu plocka ur den och rensa sånt som jag inte ska ha kvar och ge till min dotter som också har husvagn då vi ska köpa nytt igen🥰
Har hittat såååå fina serviser på kurts som jag vill ha.
Så dom blir det att köpa nu.
Nu har dom stoppat moderna vaxxet för dom under 30 år pga att hjärtat tar stryk med hjärtsäcksinflammatin m.m , så nu undrar jag, funkar det då på dom över 30 då då?
Korkade är dom allt och ljuger är vad dom gör!
Det har dom gjort från första början.
Herre gud vilken parodi det här är om vaxxet överallt, nu har dom stoppat både astra och moderna, få se när dom stoppar pfizer nu då innan folk blir mer sjuka av det också?
Dom har ljugit från första början och jag hoppas verkligen att dom åker dit till slut.
Så många runt omkring mig som jag har varnat, men dom har tagit det ändå och blivit så sjuka, jag lider verkligen med dom men man kan bara varna, sen är det upp till var och en att bestämma över sin kropp men jag tycker att fler borde ta reda på vad det innehåller innan man sprutar i sig detta gift.
Sen är det ju bara nödgodkänt till 2023 så dom vet inte ens om det fungerar på människor än.
Jag har blivit kallad att det är konspirationsteorier, men snart kommer sanningen fram få se om folk tycker det är lika kul sen när jag hade rätt och dom fortfarande sitter och skrattar åt mig och mina varningar men jag håller mig på avstånd från vaccinerade då dom smittar ändå och behöver inte ens ha några symtom!
Tycker synd om dom som inte tar reda på det här om vaxxet och vad det innehåller, men ha en trevlig helg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0