Fredag

Fredag morgon och helg igen, lite kaffe och nyheter och så skönt även om jag har varit ledig hela veckan😉
Men som sagt bara för att man är ledig ifrån jobbet så är man inte ledig ändå😇
Jag har varit hos bästa vännen som alltid finns och som man kan prata om allt med, älskar hennes familj🥰
Hon har så fantastiskt underbara barn och barnbarn❤
Jag har varit och gått i skogen varje dag för att det är just där som jag mår bra just nu, och jag har hittat hur mycket svamp som helst och då kan man ju inte låta bli att plocka dom när dom är precis nere vid fötterna😊
Så jag har plockat och levererat 4 påsar till en fin vän, 2 påsar till min bror och 2 påsar till svärmor och själva har vi plockat en 10 påsar så nog har vi svamp alltid nu i vinter.
Det är ju så gott.
Idag när mannen kommer hem blir det en vända till i skogen❤
Varit till massören i veckan och hon hade aldrig sett mig så illa som den här gången😒
Ont gjorde det men jag är ju expert på att koppla bort smärtan.
Pratat med min minsta dotter i telefonen då hon har ringt sin mamma😉
Så snäll så❤
Pratat med minsta sonen i telefon som också har ringt mig❤
Pratat med min största dotter också i telefonen som ofta har varit min livlina i mitt liv precis som jag är för henne❤
Haft främmande av min bror och deras små barn och haft främmande av vänner också såklart, så det har varit fullt upp här som vanligt.
Rensat lite kläder och grejer som jag har skickat iväg, ska fortsätta i morgon igen🙂
Som får gå till kvinnojouren och till barnhem i Polen som behöver det mer än jag gör.
Lyssnat och följt med på nyheterna på tv om vaxxet som media försöker dölja allt om hur farligt det är, men jag kör ju med min konspirationsteori säger ju vissa, så vi får se vem som kommer ha rätt eller fel snart🙃
Folk har ju redan börjat dåna av både här och där och ser man inte det så är man nog blind.
Pratat med en släkting som jobbar med covid patienter och tydligen så är det bara vaxxade som ligger på iva nu, märkligt va?
Det var ju inte väntat? Eller hur?
Så vaxxet verkar ju fungera väldigt bra har vi märkt vi som visste ifrån början vilket gift det är.
Ju fler sprutor man tar ju värre sjuk blir man.

En vän till mig avled för bara nån vecka sedan.
Hen hade fått 2:a vaxxet i somras.
Började med feber och hade haft det av och till sen dess.
Hen gick över 20 kg på bara några veckor.
Läkarna gjorde en MR i somras och inget annat hittade man mer än nåt litet svullet på njuren.
Då gjorde man en ny MR bara 4 veckor efter 1a för att se hur det såg ut och han var då helt full med metastaser men de konstiga är att dom hittade inte ens nån moder tumör till metastasaerna.
Konstigt!
Hen åkte sen in igen då han blev svårt sjuk helt plötsligt och då hade han snabbt gått ner över 35 kilo på kort tid. Alltså från att vara helt frisk i början på sommaren till död nu för nån vecka sen utan att nån ens vet nån orsak varför allt gått så fort mer än att hela hans kropp bara helt plötsligt la av efter vaxxet.
Det jag blir mest arg och ledsen över är att allt inte kommer fram om detta vaxx???
Att organen i kroppen lägger av inom nåt år.
Spikeproteiner, som ju lägger sig i våra organ.
Börjar från lungor, fortsätter till lever, njurar och mjälte.
Sist skadar det våra blodådror.
Varför får man annars luftvägsbesvär när man tar vaxxet kan man undra????
För jävligt😢 och Inte konstigt alls att alla läkemedelsföretagen har friskrivit sig från allt ansvar om skador och dödsfall😡😡😡😡😡
Läkarna säger att tyvärr är det såna biverkningar man kan få av vaxxet???
Att fler inte vaknar utan bara pressar alla andra att ta det här som vi sett gör folk så sjuka och som dom dör av!
Vart är vi på väg, hur mycket läser folk på egentligen innan dom tar det.
Vi kommer få så många sjuka och många kommer dåna av nu i vinter för att man inte läser på ordentligt och kalla mig gärna foliehatt eller konspirationsteoretiker eller vad ni vill för det bryr jag mig inte om för snart kommer vi få se vem som har rätt och inte.

Men kom ihåg den är frivillig och ingen har nånsin tvingat nån så skyll gärna inte på dom som visste det här ifrån början!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0