Fredag

Fredag och jag sitter här och funderar över livet som inte riktigt blev som man ville! 
Men det blir aldrig så ändå utan det blir som det helt enkelt är meningen att bli!
Jag har satt mig lite själv i karantän nu eftersom jag hellre umgås med mig själv än en massa tokiga zoombies🤣🤣🤣
Nu har läkarna börjat fundera på varför dom får in så många sjuka på sjukhusen 🤔 såsom stroke, hjärnblödning, hjärtinfarkter och hjärtmuskelinflammationer?
Ja, det kan dom gott få undra om dom inte fortfarande har fattat att det är vaxxet som gör folk sjuka?
Vi som fattade det ifrån början kan vara glada att det äntligen börjar komma fram i ljuset nu, sen ni som inte fattade det kommer snart märka att ni kommer ångra att ni tog det!
Är ledsen för eran skull, men jag har försökt att varna och åter varna men ingen lyssnade utan kallade mig att jag bara körde med konspirationsteori, så vi får se vem som hade rätt sen!
Kom bara ihåg att det var frivilligt att ta det och man kan inte skylla på nån annan.
Återstår att se nu i vinter hur många som kommer att droppa av😒
Nog om det nu🤔
Just nu så tar jag hand om mig själv, kurerar mig med det som vaxxade smittar så man kan förbli frisk själv åtminstone.
Orkar inte med nån just nu mer än jobb och mig själv, jag går i skogen och kurerar mig på så vis, plockar svamp, hittade hur mycket som helst igår och på 20 minuter plockade vi 2 påsar fulla.
Har träffat en god vän och mina barnbarn Wilma, Thilde och Wilton frågade om dom fick vara här igår istället för på fritids/dagis.
Så glad att dom frågar och vill vara här, det livar upp dagarna, idag har mitt barnbarn Elias varit här en sväng och hälsat på mig.
Så mysigt när dom vill hälsa på och vara här och att dom frågar själva❤
Ha en trevlig helg alla mina fina, själv ska jag ta tag i mitt mående och tänka på dom som tänker på mig🥰🥰🥰
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0