Onsdag

Onsdag och dax att gå på mina nätter igen, ska bli skönt och jag måste ju få prova i alla fall😊
5 nätter ska jag göra nu och sen ledig i 15, härligt med lite semester😉
Veckorna som har varit nu har ömsom varit ganska tuffa och ömsom väldigt jätte bra från dag till dag.
Jag har varit ute både i skogen och gått och vanligt med långpromenader då jag måste nu gå ner i vikt.
Handlat eller varit tvungen i alla fall och försöka men det är inte så lätt när man inte har nån hjälp och ska klara allt på egen hand just nu.
Min minsta dotters barn Wilma, Thilde och Wilton har hälsat på mig och min största dotters son Elias har varit ofta och hälsat på mormor, dom är så gulliga som kommer hit och hälsar på mig och dom får mig att se framåt och får mig att må lite bättre🤩
Dom är guld värda😍
Annars har jag försökt att vila och ta hand om mig,och proppat i mig massor av vitaminer och sånt som skyddar mig ifrån dom som nu är vaccinerade.
En vän till mig blev övertalad att ta det, men hon blev jätte dålig med andnöd, rusande blodtryck, svimmningskänslor och blev så dålig så hon blev inlagd.
Sen kom klåda på hela kroppen, och hon spyr nu upp allt hon äter.
Klåda tyder på att levern inte mår bra, så dom tog prover som visade katastrofala värden.
Läkarna sa att vaxxet slagit ut hela hennes kropp nu😢 och hon är bara lite över 30 år och har fått hela livet förstört.
Bara cancern har ökat med 30% sista året!
Fullt friska människor utvecklar cancer i en rasande fart nu, så hemskt😢
En accintation innebär att man injicerar avdöd patogen som vårat immunförsvar reagerar på, men nu injecerar man ett så kallat spikprotein som kan attackera våra inre organ såsom hjärta, hjärna o.s.v samtidigt somviruset muterar.
Så dom som haft covid har ett mycket bättre immunförsvar än dom s.k vaxxade.
136 barn har fått allvarliga biverkningar men ändå stoppas det inte?
Hur ska alla som gett det här till sina barn kunna förlåta sig själva den dagen dom blir sjuka?
Sanningen kommer fram mer och mer nu och då tänker jag så här:
Hur många ångrar att dom tagit det?
Jag känner flera stycken som nu ångrar att dom tagit den och tänker inte ta varken 2a eller 3e!
Sen är det upp till var och en att göra som man vill, man kan bara varna men aldrig bestämma...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0