Måndag

Måndag, ny dag, ny vecka och nya utmaningar igen och helgen är över.
I veckan som har gått har jag varit ut på långpromenader, jag har bakat och fixat inför julen som snart stundar..
Haft utbildningar och möten med chefen och kvällsmöten.
Slagit in julklappar till barnbarnen❤
Mitt barnbarn Elias har varit hit flera gånger och druckit kaffe med mig också❤
I fredags umgicks jag med nära och kära och andra fina människor, är så glad att jag har dom så nu blir det alldeles snart en spelkväll igen med dom bästa❤
Lördags umgicks vi med lite vänner och hade jätte trevligt och många goa glada skratt blev det..
Söndag fortsatte vi kolla på den bra serien som vi börjat kolla på.
Skickade iväg lite grejer på kvällen som jag inte skulle ha kvar och bakade lite sirapslimpa, efter att vi hade ätit hemlagade potatisbullar, hemlagad lingonsylt och hemlagad lingondricka, mer närmare nyttigt och ekologiskt kan man knappast komma antar jag.
Försöker äta så bra som möjligt i alla fall nu när man ska skydda sig från alla vaxxade🤑
Idag har jag haft fulla huset med besök av mina barn och barnbarn som brukar komma hit och hälsa på❤
Nu börjar det synas hur folk ramlar ihop, får cancer och blodproppar, och allt vad vaxxet varnats för att det ska ställas till med!
Mer restriktioner har det blivit och mer kommer det bli men vet ni!
Jag skulle aldrig ta vaxxet bara för att nån annan tycker det eller pressar mig, jag har faktiskt ett eget förstånd!
Snart kommer 3e,4e,5e,dosen, ja det kommer aldrig ta slut och immunförsvaret blir bara svagare och svagare.
Men det börjar komma fram sanningen mer och mer nu och folk drar åt sig öronen.
Min tanke är" hur kommer dom alla som tagit vaxxet att tänka sen när sanningen kommer fram"
Ångest deluxe.
Igår skrev Thilde och frågade om dom fick vara här efter skolan i morgon och på Torsdag då dom hellre är hos mormor än hemma när Bella jobbar sent❤
Är så glad att dom frågar och att dom vill vara här så nu ser jag fram emot det❤
Ha en fin vecka alla fina nu för det ska jag ha och jag längtar nu till våran vin och spelkväll nu😉😇🥰
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0