Måndag

Måndag igen då och jag har precis i morse gått av mina 5 nätter igen😊 och är nu ledig i 8 härligt 💤 och ännu en ny vecka är på ingång med nya utmaningar🥰
Veckan som har varit nu har varit kanon på jobbet såklart men privat har det varit ett rent helvete rent ut sagt😇
Blir nog så när man är snäll åt alla men ingen är snäll tillbaka och man lär sig aldrig så nu sitter man i skiten😢
Ska vara lite hårdare nu och tänka på dom som tänker på mig🥰
I Tisdags och Torsdags så kom mina barnbarn Wilma,Thilde och Wilton till mig efter skolan och dagis som vanligt då dom frågade om dom fick vara hos mig🥰
Så dom åt mat med oss och dom älskar brödet som vi bakar, då vi har börjat baka jätte mycket så man vet lite mer vad man får i sig🍽
Dom tycker att dom jämt får så god mat hos oss här 🥰
Elias mitt andra barnbarn har också såklart varit förbi och druckit kaffe med sin mormor som han brukar göra😍
Så mysigt när dom kommer och hälsar på och vill vara vid oss, så fina och goa barnbarn🥰
I helgen när jag har jobbat så har mannen varit iväg och köpt julgran och fixat till den ute på gården,sen har han och hans vänner fixat skoterleden också och röjt och byggt broar till vintern så det blir gjort.
Tänk om fler brydde sig också, men det går bra att åka sen😡
Sen har jag satt fram adventsljusstakarna förstås då det igår var 1a advent..
Va till mammas grav igår också och tände ljus såklart och där var det mörkt och ingen hade varit där heller.
Tände även på Stefans grav...
Blev så fint och ljust på båda gravarna🥰
Fick mina nya gardiner i veckan, lila såklart och så fina, min favvo färg🤩
Nu har dom börjat ge 3e dosen också av vaxxet så skynda, skynda ni som vill ha cancer fort nu och inte har vaknat och förstått vilket djävla hitte på allt är och att vaxxet inte hjälper för 5 öre😢
Att folk inte ser  runt omkring sig hur dom blir sjuka och bara ramlar ihop och dör bara utan vidare, att folk inte förstår att dom smittar fast dom är vaxxade, det är ju dom som är livsfarliga nu😡
Tycker synd om alla barn som kommer bli föräldralösa snart, alla barn som visat sig blivit missbildade pga detta sjuka som pågår...
Att folk inte märker vad många vaxxade det är som glömmer och får både det ena och det andra symtomen men skyller på annat,snacka om att sova!!!!!
Visste ni att hela 87% av koviddöda bara nu i oktober var fullt vaxinerade.
Men enligt FHM kunde dom varit stendöda om dom varit ovaxade!
Vad skillnaden nu då är för att vara död eller stendöd?
Vilket djävla skämt🤬🤬🤬🤬🤬
Vi vakna som inte blundade visste innan vaccineringen att är man påläst om spikprotein , dna och mrna då vet man vad som kommer hända med kroppen efter att man FRIVILLIGT tagit dessa sprutor, och jag lovar att det är verkligen inte nåt positivt🥶
De vaxxade blir nu allvarligt sjuka i just covid och biverkningarna efter själva sprutorna och många, många har redan dött av dom..
De vaxxade sprider nu hej vilt i samhället överallt så nu börjar det bli krav lite överallt igen pga denna spridning...
Många ovaxxade har blivit särbehandlade och fått använda munskydd på stora företag för att tvingas till vaccinering för att inte bli utpekade" i ett fritt land" där det är frivilligt och där man har rätten att bestämma själv över sin egen kropp?
Vaxxade har nu återigen fått börja med att testa sig vid symtom pga att dom också sprider smitta" och som nu skapar  mutationerna "som vi vakna fattade ifrån början" 
Tänker på alla som dött, eller blivit svårt sjuka av detta gift och så många som jag har varnat av mina nära och kära som ändå valt att ta detta dödsgift.
Vilken massutrotning av vår mänsklighet som pågår nu, hur folk blir osams med dom närmaste för att dom inte lyssnar, för att jag är bara en djävla dumförklarad konspirationsteoretiker som folk hånskrattat åt.
Tänker på hur livet kommer se ut om nån månad, nåt år när gifter börjat verka sakta och dom flesta runt mig kommer bara försvinna.
Jag känner ett hat och äckel mot massmedia och regering som begår folkmord med sin förbannade propaganda om olika varianter och mutationer som piskar upp en rädsla hos folk som luras som lättlurade individer, dom som inte ens ser vad som pågår och går på alla dessa lögner, och är så blinda och har inte längre nån magkänsla!!!!!
Sakta kommer nu sanningen fram men tyvärr försent för många idag som sovit, och som pga rädsla tagit detta gift som endast är under test fram till 2023 och inte ens är godkända...
Känner mig tom, tänker på hur det blivit i världen just nu.
För folk har börjat fatta och vaknat nu vilket är positivt.
Folk slåss för sina rättigheter och sina liv.
Förr eller senare när det som händer nu  kommer fram då sanningen alltid vinner så kommer det bli ett uppvaknande även för er som sover just nu och många, många kommer ångra sig och då är det redan försent...
Du vet väl att något är fel när ett friskhetstest inte ens gäller - men ett pass där du ändå smittar enligt folkhälsomyndigheten.
Vakna😤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0