Fredag

Fredag och veckan lider mot sitt slut ännu en gång och helgen är snart här!
Jobbat 5 nätter på olika ställen och det har varit både lärorikt och roligt.
Lördag var vi på kalas hos mina barnbarn och träffade såklart några av mina andra barn och barnbarn där, dom som också var bjudna dit och som umgås förstås!
Annars gick dagarna åt att äta, sova och jobba såklart.
Gick av i måndags efter en hektiskt helg och på kvällen var jag mest trött.
Tisdag massage och jag hade blivit bättre pga det jag nu tagit tag i " hälsan"
Tisdag frågade mina barnbarn Wilma och Thilde om dom fick åka hem till mig efter skolan för dom ville inte vara hemma så dom kom hit på eftermiddagen och sen hämtade jag Wilton så dom åt här med oss och chillade" som dom säger"🥰😄😉
Skönt att vi har busshållplatsen precis utanför vid oss så dom bara kliver av bussen och rakt ner på gården, är helt perfekt.
Onsdag var det nattmöte på jobbet och igår var det medarbetssamtal, så det blir inte så många lediga dagar här annars att göra nånting annat på😅
Blev bjuden på kaffe av min minsta dotter så det blev en snabb sväng upp dit också🤩
Idag då fredag med mannen som snart kommer hem och man ska äta nå gott🥰
Nu har andra länder stoppat pfizer vaxxet dos 2 för barn över 12 år, återstå att se hur länge det dröjer innan sverige stoppar det?
Många barn har redan fått hjärtproblem för att föräldrar låtit dom ta det, mitt hjärta blöder för dessa barn som blir sjuka för hela livet och dom som dött pga detta experiment😢
Smittan ökar fast mass vaxxet är igång och det landet som har flest vaxxade ökar corona mest😤 så jag tycker att det är lite lustigt faktiskt att folket inte vaknat upp än?
Att vi foliehattar blir kallade för konspirationsteoretiker av andra för att folk inte tar reda på sanningen utan lyssnar på media, som har ljugit ifrån första början😪
Året, vintern som kommer blir  nog tuff för många skulle jag tro, många har blivit sjuka av vaxxet och många har även dött, fler kommer det förmodligen bli innan sanningen riktigt kommer fram😪
Jag hoppas verkligen att det goda vinner över det onda🥰
Det som är det värsta är att för många är det redan försent då vaxxet ger mer sjukdomar än det hjälper att förebygga?
Nog om det, ha en bra helg..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0