Torsdag

Torsdag, och lite helg" men inte när man jobbar inom vården förstås😆" men jag gick av I morse och tog några dagars semester, då jag tycker att jag är värd det.
Har bråkat med munskydden på jobbet igen inatt och är dö dålig, undra om jobbet verkligen är värt det här i längden?
Som vanligt så sover jag inte den dagen som jag går av ( det är bara för klenisar) utan är vaken hela dagen och vänder på dygnet direkt så man kan sova på natten.
Tur att man blir färdigutbildad nästa månad och kan söka nåt annat om inte annat i en annan kommun där lönen är bättre!
Har sökt nytt jobb idag få se då😍
Igår när jag kom till jobbet fick jag en present" bara sådär" av en kollega till mig ( världens bästa) för att jag hämtar henne och hon får åka ned mig till jobbet varje dag❤
Blev såklart chockad men oj så glad jag blev, då jag inte är van att nån uppskattar och kommer med presenter när man hjälper till och ställer upp?
Så det blev en jätte bra natt faktiskt🥰
Veckorna rusar iväg och jag ska snart beställa tårta och smörgåstårta till dagen D såklart🥰
Idag blev det en sväng till rusta och vi köpte belysning till verandan som blev kanon bra.
Målat mina hjärtan lysen har mannen också gjort.
Haft främmande och fått beröm för att jag är så duktig att inreda så fint på verandan ( det är uppskattande)
Men vill ju ha fint och hemtrevligt runt omkring mig🥰
Ha en bra helg alla fina😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0