Onsdag

Ny dag, nya utmaningar, nya sorger och ny glädje, så är det ju livets gång och man vet aldrig när man trillar av pinnen?
Många dör unga nu och det är nog utstakat i förväg när vi ska gå.
Ändå känner jag att jag är klar nu här på nåt vis, inge rädd för döden då det är nåt fantastiskt och man får ju träffa sina nära och kära igen❤
Setat ute i solen i dom dagar som det varit fint och bara njutit av vädret.
Mannen har åkt mopppe😆😆😆
Dotter var och kikade förbi också några gånger.
Setat med examensarbetet och nu är det inskickat och klart, bara att vänta på svar nu då, det blev ju en hel del sidor kan man kanske säga😊
Beställt lite nya kläder har jag också gjort och köpt nya skor ( kan bara inte låta bli)👌😆😊så nu har ja sisådär 9 par nya tennisskor i olika färger😆😆😆så jag tror i alla fall att jag klarar den här sommaren utan att jag behöver gå barfota.
Får väl rensa garderoben igen antar jag ( eller köpa en till garderob) kanske😊😊😊😊😊
Rensat ur kläder i xs och s som är helt nya och några knappt använda som ska iväg till en väns dotter, hon blir så glad varje gång hon får kläder av mig, och jag får mer plats här hemma😆😆
Då blir alla nöjda och glada.
Nu längtar jag till semestern om några veckor så vi får åka ut lite på äventyr igen, åka till sommarstugan och sola och bada, så härligt att få vara ifred på ett eget ställe❤
I Tisdags fick jag hem en ny tarotlek igen ( jätte fin) var den❤
Ska börja lägga lite ned mina lekar men det värsta är att jag får alltid upp hur andra har det🤣🤣🤣
Jordgubbar har kommit nu och det är så gott och varje kväll blir det en smootie.
Nyttigt och gott🤩
Till helgen ska det sättas blommor på graven då det är mors dag, så graven blir sommarfin igen❤ och svärmor och svärfar fyller år så dom ska firas och min dotter och barnbarn så det blir några besök hela helgen så jag hoppas att jag hinner med allt.
På kvällen kommer min största dotter förbi så då blir det tårta här också❤
Nästa helg är det vinkväll som gäller med dom bästa🥰 och våran bröllopsdag som också ska firas😍
Helgen efter det är det examen som ska firas så nog finns det att göra i alla fall❤
Sen är det snart semester, med förhoppningsvis sol och bad och lite äventyr.
Nu blir det en cappuccino och jordgubbar❤
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0