Ny vecka.....

Måndag, och ny vecka " igen" och veckorna bara rullar på fullbokade som vanligt med allt vad det innebär.
Veckan som har gått har jag jobbat och ryggen är såklart paj igen, och inte nog med det då munskydden på jobbet tar livet av en🤮
Astman är skit nu men jag har fått köpa egna munskydd för att kunna jobba och det tycker jag är fördjävligt att man ska få kosta på egna munskydd för att kunna jobba🤢
Eller välja på att bli sjuk och tvingas ha munskydd som är cancer framkallande.
Så många kommer bli sjuka nu och inte på tal om vaccinet som är ett gift som man sprutar in i människor som man använder som försöks djur?
Det är sjukt hur myndigheter kan behandla folket, och inom 3 år kommer folk bli så sjuka och kanske till och med dö för att organen i människors kroppar inte klarar av sånt här obeprövat vaccin.
Jag varken tänker eller kan ta det som tur är så jag har nog bara tur i det här läget.
Har också varit till massören helt i onödan då ryggen pajade igen dagen efter.
Varit till Falun förra veckan och nu får vi se vart det bär, fick tråkiga nyheter i veckan och jag säger bara var rädda om varandra och fuck cancer för I morgon kanske det kommer otrevliga nyheter med otrevliga följder😢
Nu får vi bara se framåt.
Min äldsta dotter ringde i veckan och frågade om vi inte kan ta en dejt under veckan som kommer och ta en fika eller nåt, såklart vill jag gärna det.
Så glad när nåt av barnen hör av sig och vill göra saker med mig som är guld värt.
I jobb som var satt jag själv på jobbet och fick jobba själv då det blev tråkiga saker som hände som man inte kan förutse men bråttom blev det, jag jobbade på och satt själv hela natten på kontoret den tiden som jag var inne i lugn och ro, men det blev bra till slut.
Jag har fixat färdigt alla blommor som ska ut på verandan då jag vill ha hemtrevligt där ute så vi kan mysa och grilla på våra vi kvällar med dom bästa i sommar🥰
Idag blir det besök på vård entralen igen.
Pollen allergin har också börjat spöka " igen" och det var inte länge sen jag var så här jätte dålig pga al men nu är det björken som man ska genomlida.
I veckan har jag både hälsoundersökning och läkarbesök.
Sökt in vidareutbildning till hösten som är specifikt om barn och ungdomar då jag vill jobba med det och det  är bra att ha lite mer på fötterna nu när man ändå håller på, är trött på att jobba inom äldrevården och vill göra nåt nytt nu🥰
Ha en bra dag alla fina, själv ser jag fram emot sol  sommar, härliga grillkvällar med gott vin med dom bästa som finns🥰
Och husvagnen såklart.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0