Ny vecka.....

Måndag igen och ny vecka och nu går vi in i vecka 9 som är sportlovsveckan.
Veckan som har varit har varit lite fullt upp.
Både mannen och jag har besiktat våra bilar och dom gick igenom med blankt papper båda två, så nu får min dotter ta över och köpa min volvo, och jag kommera att få separationsångest😥
Nu är den nybesiktigad, och mannen ska byta vattenpump och kamrem så den är reko så sen är det bara att köra.
Bubblan säljer vi nu då vi inte behöver den längre.
Jag har jobbat 5 nätter och gick av I morse, helt slut I hela kroppen och slutade 7 i morse och skolan började 9 så nå sova blev det inte.
Tur att jag har min man som stöttar mig och peppar mig när det gäller skolan, och jobb och alla sjukdomar❤
Vad skulle jag göra utan han?
Jag har varit iväg och fått massage och jag har tagit nya prover, så veckan har rullat på som vanligt.
Varit och firat 2 av mina barnbarn har jag också hunnit gjort❤
Den här veckan ska det bli en shoppingdag så man får göra nåt annat.
Nu har och är man mest hemma pga all corona och man måste tänka på sig själv.
Sen har 2 av mina barnbarn frågat mig om dom får vara hos mig nån dag under sportlovet då dom inte vill vara på fritids.
Kul när dom frågar och hellre vill vara hos mormor❤
Sen ska jag rensa garderober igen och ta bort det som jag inte behöver mer.
Igår var min största dotter hem och lånade skrivaren så hon kunde skriva ut det hon behövde.
Sista tiden har jag gjort goda gärningar både hit och hit och lånat ut både det ena och det andra men svårt för andra att tro det när det aldrig syns❤
Det skrivs här och där hela tiden när man gjort nåt men aldrig när jag gör nåt, så ska nog livet vara för vissa antar jag.
Ha en bra vecka, det ska jag ha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0