Torsdag

Torsdag, ny dag och solen skiner och det är så härligt ute.
Igår tog jag examen och är faktiskt stolt över det, äldre men klarade det galant, finns yngre som håller på i många år och gör uppehåll innan dom är klara, så jag har faktiskt rätt att vara stolt över mig själv.
Jag köpte present till lärarna eftersom vi i alla fall haft dom i 2 år nu, men det var bara jag och Marianne som hade tänkt på det  för ingen annan hade köpt nåt.
Min dotter köpte in sig i mitt men sen åkte klassen ner när vi hade ätit och köpte blommor, så lärarna blev så glada.
Klart dom också ska ha nåt, tycker föräldrar köper både hit och dit när barnen går på sommarlov både på dagis och skolan så varför inte köpa till lärarna fast man är vuxen när man tar examen😍
Satt på verandan och mös när vi kom hem och firade lite med smörgåstårta och gott att dricka❤
Fick många gratulationer och min allra bästa vän tyckte att jag var " bäst"
Nästa helg blir det firande och grillkväll istället då jag är ledig eftersom min största dotter tjatar om det🤣för jag går på mina nätter ikväll och inte många nätter kvar nu innan jag har semester, så skönt det ska bli.
Idag slutar även barnen skolan och har avslutning, så skönt att dom får sommarlov nu, och skönt för dom som också får vara hemma och ha ett sommarlov i sommar och inte behöver vara på dagis och fritids🥰
Det är dom verkligen värda nu när dom har kämpat ett år till.
Ja ikväll går jag på mina nätter igen med dom bästa, några få nätter kvar sen är det semester.
Vi ska vara lite i husvagnen har vi tänkt men också ska vi vara i sommarstugan där det är så mysigt att bada och vara i solen i lugnet🥰
Ska fixa lite mysigt där ute också.
Man ska hinna med allt också😅
Idag har jag hämtat barnbarn på skolan och min ex svärson hämtade upp dom för han skulle ut och äta med dom och fira  så gulligt av han, har alltid tyckt att han är en sån fin och underbar pappa❤
Själv sitter jag och dricker kaffe på verandan" såklart" med en cappiochino och njuter av den fina, soliga dagen.
Bäst att njuta när solen verkligen är framme, sen får jag främmande av min dotter och barnbarn på eftermiddagen.
Sen är det jobb som gäller.
Ha en fin helg alla där ute, själv ska jag och mina kollegor ha koll på alla epa traktorer när vi jobbar så dom inte råkar ut för nåt tråkigt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0