Ny vecka.....

Ny dag, ny vecka och nya utmaningar som vanligt förstås..
Veckan som har gått har det varit underbart väder och vi har setat på våran fina veranda och njutit förstås.
Helgen har vi ätit gott och druckit gott eftersom vi firat våran första bröllopsdag så det blev en hel massa gott att äta.
Idag kom regnet och åskan med det så det blev lite blött.
Min minsta dotter har varit hem idag och hälsat på med barnen så vi åt tillsammans❤ så kom min största son förbi på kaffe med lilla Samantha❤
Så jag har verkligen haft trevligt sällskap halva dagen idag.
I morgon ville barnen inte vara på fritids så dom frågade om dom fick vara här, så då hämtar jag dom så vi får umgås lite❤
Onsdag har jag examen så då bär det iväg dit och sen blir det lite firande😍
Inte många nätter kvar nu innan man får gå på semester heller.
Det ska bli så skönt att få vara ledig.
Få se om jag nu ska byta jobb och prova på lite annat inom psyk 😉 för det är ju det som jag numera är utbildad inom.
Sen får man se om man ska fortsätta med det efter att man har provat.
Ha en fin vecka alla fina❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0