Ny vecka.....

Måndag, ny vecka och äntligen frivecka som är fullbokad som vanligt med allt vad det innebär från prover till massage.
Skönt med ledig vecka ändå, igår vaknade jag vid 1 och hade världens migränliknande huvudvärk, så i med värktabletter och ladda för natt 4 med det bästa gänget❤
Tur att man har världens bästa arbetskamrater i våran grupp i stan.
Igår fick jag främmande också en sväng på eftermiddagen  sen vart det öppet hus här🤣som dom flesta dagar i veckan.
I morgon är det handling som gäller till helgen när vi ska ha våran grillfest med våra nära och kära som tjatat länge nu😍
I morgon står och min vanliga massage på schemat.
Mannen jobbar nu sista veckan innan semester  så skönt, då ska vi passa på att rensa garaget och vinden" igen" så nu ryker det ännu mer bildelar som vi inte har nån nytta av eftersom vi inte har nån  gammal volvo kvar nu.
Mannen har kommit på han får bättre plats till annat om han röjer undan lite.
Kommer förmodligen aldrig skaffa nån sån i alla fall heller.
Soptippen nästa med allt och få lite bättre plats.
Har legat i soffan hela dan idag med huvudvärk och kollat på nya serier.
Ha en bra vecka, det ska jag ha i alla fall.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0