Lördag

Lördag, det innebär v 75 och chill i soffan emellan nattjobb denna helg❤
Det regnar idag och är trist väder och mannen hjälper sin bror med hans bil idag!
Solen har varit så varm och skön nu i några dagar så nu hoppas jag att det får bli så även nästa vecka då jag är ledig.
Igår var min minsta dotter hit och mina fina barnbarn, dom är hit flera gånger i veckan och hälsar på och det är så mysigt, mitt barnbarn Elias var också med sin moster hit och  han har också varit hit flera gånger i veckan och jag sa när han kom att jag får storfrämnande😆och han svarade att" såklart måste man hälsa på mormor" han är så otroligt fin och go han som tänker på sin mormor,  men han är så lik sin mamma Therese som alltid hälsade på min mamma när hon levde, ja hursomhelst så drack vi kaffe och fikade en stund🥰
Det är så mysigt när dom kommer hit🥰
Dom fick smörgåstårta häromdagen eftersom jag hade gjort det till min examen🥰
Ja jag själv laddar ju nu för natt 3 inatt med dom bästa som man kan ha, och trivs så himla bra i vårat gäng.
Setat en stund på verandan" som jag bara älskar" att sitta på och ta det lugnt.
Skönt när man kan sitta ute fast det regnar utan att behöva bli blöt.
Några nätter kvar  sen ska jag njuta av sommaren och tänka på dom stackare som måste jobba hela sommaren, fy då😆men jag ska bara njuta av semestern🥰
Det är jag värd efter allt pluggande och efter allt hämtande på dagis och fritids när jag är ledig och alla måsten.
Nu laddar jag för grillkväll med dom bästa nära och kära nästa helg ska bli skoj.
Ha en fin Lördag alla fina, det ska jag ha🥰
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0