Fredag

Fredag och solen skiner och det är varmt ute idag, så skönt😇
I förrgår frågade min största dotter om jag skulle med ut och gå så det ville jag ju.
Men innan dess kom hon på kaffe" en cappiochino " såklart😅 och min minsta dotter kom förbi och hon gick också ut med oss och gick🥰
Min ex svärson va förbi en sväng med mina barnbarn och hälsade på men han kommer alltid vara den där svärsonen som man saknar då vi umgåtts även fast inte min dotter varit hemma, är så glad för det och han är så snäll som ringer och bjuder upp mig på kaffe ändå😇
Sen kom Niklas förbi en sväng och vi fikade också, en dag full av glädje med människor som får mig att må så bra, det behöver jag efter allt som varit under alla dom här åren.
Niklas berömde mannen för verandan som han byggt helt själv och har fått mycket beröm för den av alla att den är så fin och helt själv har han gjort den" en redig karl" det.
Han har fått så mycket beröm över den och att han orkat gjort den helt själv utan hjälp och haft det tålamodet❤
Snart helg och ser fram emot den när man får äta och dricka gott med dom bästa och bara ha det mysigt.
Det ska bli skoj, blir nog ganska många vin och grillkvällar i sommar nu när semestern kommer med mina nära och kära❤
Idag har jag roat mig med att tvätta några maskiner med tvätt, och rensat lite i garderoberna " igen" så nu är det nerpackat och ska iväg till nästa person som uppskattar att dom får nya kläder som jag inte längre vill ha kvar❤
På måndag börjar vi köra allt till soptippen som inte ska vara kvar mer.
Snart slutar mannen och han jobbar sista dagen idag innan han har semester, sen får han invänta även min semester innan vi ska ut på alla planerade äventyr, det kommer bli skoj.
Alla får nu ha en riktigt fin helg, för det ska vi ha med dom bästa och närmaste och riktigt mysa i helgen med grillat, vin, ost och kex och mycket gott❤
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

”cappiochino”? Haha

Svar: Ja det är gott
ulla Edenstad

2021-07-08 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0