Torsdag

Torsdag, slutet på ännu en vecka och vi har hunnit med ganska mycket den här veckan.
Veckan som har gått har vi varit till varuhus1 och en sväng till delplocken i hedemora och handlat lite delar till mannens bil.
Åt på Lappens, så gött.
Vi har varit till biltema och varit i Borlänge och handlat lite också.
3 ggr blev det till Borlänge den här veckan, firat Benji och tittat på deras nya lägenhet.
Ätit på Basilica i 2 dagar, så gött.
Fixat och handlat gardiner och satt upp och gjort ännu mer hemtrevligt på verandan och det blev så fint där ute, är så nöjd då jag gillar att ha hemtrevligt där också.
Druckit vin, ätit räkor, grillat och bara haft det bra, precis som man ska ha på semestern❤
Inatt hade jag gallstensanfall och det gör ju så ont, men jag har hög smärtgräns så jag klarade av det den här gången så jag slapp åka in till akuten och få nån spruta i alla fall😇
Det var i alla fall skönt, och har så fina människor runt mig som skrivit krya till mig😍 och min minsta dotter ringde också idag när vi kom hem och tyckte att mamma skulle komma dit och dricka kaffe med henne, så det gjorde jag också❤
Så mysigt när barnen ringer och vill ha sällskap över en kopp kaffe, så guld värt och så fint gjort av barnen❤
I morgon fyller min största dotter år så då ska vi fira henne också😍
I helgen fyller ett av mina barnbarn så då blir det också firande💖
Mycket firande nu och mannen han har hållit på i garaget så nu är det snart dax snart för jungfruresan😉
Ha en fin kväll alla goa❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0