Söndag

Söndag och helgen har precis börjat på ett slut igen, solen skiner och vi har verkligen fina dagar nu.
Sitta på verandan och äta gott och ha det bra i den ljumma sommarvärmen är mer än guld värt❤
Mycket jordgubbar 🍓 blir det såhär på sommaren och det ska man ha när det är semester och sen är det ju nyttigt också.
Mannens begravning är nu över och man kan ha det bakom sig.
Nu njuter vi bara av semestern och har det bra han och jag🍓🍔☕🍹🥂🍬🍦🦐🌮🍕🥩 med allt gott som sommaren har med sig❤
Igår va vi bortbjudna på grillmat, så gott det var, blir ju mycket grillat nu om dagarna.
Så fina människor som jag har fått i mitt liv.
Sen vidare och fira mina barnbarn Wilma och Wilton på kvällen och gott fika där också och barnen blev nöjda med sina presenter som vanligt❤
Sen hem och mysa på verandan så klart med gott att äta" räkmackor och vin" 😉 blir mycket gott när det är semester som sagt❤
Idag va jag in till graven och satt blommor till min älskade mamma som just idag för 19 år sen fick beskedet att hon lämnade jordelivet och for vidare och lämnade mig kvar i min ensamhet här på jorden.
Just idag på årsdagen, på hennes födelsedagar och på jul och påsk helger är det som jobbigast när alla minnen kommer tillbaka.
Men dom sista åren har jag ju fått mina älskade svärföräldrar som är dom bästa ever att fira såna dagar med❤
Dom är guld värda❤
Sen har jag sökt lite nya jobb nu när jag har alldeles för lite lön för jobbet som jag gör idag, fixar också papperen så snart så är det klart att flyga vidare❤
Ska bli ett spännande äventyr.
I morgon är det en ny semester vecka igen och vi ska bara njuta och äta gott hela veckan❤
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0