Ny vecka.....

Måndag, ny dag, ny vecka,och veckorna bara rullar på i rask takt.
Helgen är återigen ännu en gång förbi och vi har varit på kalas igår eftersom ett av mina barnbarn fyllde år, fick god hemgjord tårta så gott💝
Mannen har bytt bromsbelägg och stabiliseringsstag på min bil igår så nu är den tyst igen.
Färdig för besiktning.
Ida var det hans brors bil som stog på tur och få bromsarna bytta, och sen kommer min dotter Bella med sin bil så han får byta baklyktan som vi skulle bytt när jag hade bilen och lite annat bland annat drivknuten på den också.
Sen är det hans egen bil som ska rivas för att få fart på hans AC också så man slipper svettas ihjäl när man åker i den.
Hur klarade vi oss när vi var unga kan man undra då det inte fanns nåt sånt i bilarna?
Det gick då det också.
Tur att jag har ac i min bil då 🤩
Idag blev det en vända till stan och handla lite I värmen men när jag handlar tar jag alltid med mig en kylväska att ha maten i så den klarar sig ett tag, vi kollade igen på lite husvagnar också medans vi ändå var inne i stan.
Få se vad det blir nästa gång då.
Nu är det kväll och solen skiner fortfarande och det är varmt och skönt ute, sitter och njuter på verandan och bara har det bra.
Ha en fin kväll mina fina🥰
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0