Måndag

Måndag, ny vecka " igen" och mannen började jobba idag efter 4 veckors semester.
Vi har inte gjort så mycket faktiskt mer än shoppat lite nya kläder och varit ute på lite små äventyr runt omkring.
Mannen har fixat min bil, bytt bromsbelägg och stabiliseringsstag eftersom han alltid går igenom bilen innan jag ska besikta så man inte får några onödiga tvåor när det väl är dax att besikta vilket det är den här månaden.
Sen har han fixat sin brors bil och bytt olja och bromsar, hjälpt sina föräldrar att byta olja i deras bil,hjälpt Roy med båten med en del delar och fått igång den också.
Fixat ac och bytt det som behövdes i sin egen bil också och fyllt på ac.
Vi har varit ute i skogen och kollat efter hjortron och rensat i garaget.
Under veckan som gått nu har mitt barnbarn Elias varit hit varje dag och hälsat på och druckit kaffe med mig❤
Sen en dag kom han och Christoffer hit och hälsade på, så skoj när barnbarnen kommer och hälsar på helt plötsligt.
Igår rensade jag mina garderober igen och det blev en hel del kassar med nya kläder som nu ska vidare till en vän till mig❤
Dom är nu skickade vidare till den som skulle ha det.
Så bra att man har nån att ge bort nya kläder till så man inte ska behöva kasta dom🤗
Igår kom min största dotter och hennes dotter förbi en sväng och hälsade på också.
Idag bjöd min minsta dotter upp mig på kaffe, sen när mannen kom hem gick vi en lång promenad, det var jätte skönt.
Nu är det snart dax för Maria Werner och varma mackor så här på kvälls kvisten❤
I morgon är det massage igen med min onda kropp,kommer göra ont men så skönt efteråt när värken lättar lite grann🥰
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0