Lördag

Lördag " igen" tycker att det bara är måndag och fredag bara nuförtiden😇
Helgerna går jätte fort.
Veckan som nu har gått så har jag försökt vila så gått som det går men det är inte alltid så lätt i alla fall när man alltid ska vara sjuk och lita till sig själv🤗
Blev en vända också snabbt till akuten då jag blev hastigt sjuk och var inte kapabel att köra själv för fem öre😥
Ringde min yngsta dotter som var i stan då men hon vände på en gång och åkte och hämtade upp mig, så snällt av henne och skjutsade mig snabbt då det blev lite otäckt ett tag där.
Så nu är det verkligen vila som gäller.
Märks att man blir äldre och äldre och sjukdomarna avverkar sig en efter en och nu har jag varit sjuk sen samma år då jag skulle fylla 31 så det är ju några år och en hel del sjukdomar som jag har avverkat nu😇
Snart haft allt som går att ha.
Men man måste ändå se det positivt och göra det bästa av allt ändå.
Har ändå den turen som har en man som kan göra hushålls sysslor hemma och förstår vad som ska göras, inte alltid man haft den lyxen inte😉
Idag och flera dagar tillbaka har jag känt mig typ som tom i skallen men hoppas att det snart går över.
Tur att man inte har tagit vaccinet i alla fall och förgiftat sin kropp ännu mer än vanligt så man dör om några år, dör gör man ändå utan att hjälpa kroppen på väg att dö😊
Det kommer fram mer och mer nu vilket ploj allt är med både c.o.r.o.n.a. och vaxxet!
Folket säger att vi anti vaxxare är dumma i huvet men det lär nog snart genomskådas vilka som verkligen var dumma I huvet och lättlurade.
Makt och pengar handlar allt alltid om.
Unga tjejer som har såna hormonrubbningar av just detta vaxxet så det är inte klokt.
Hur kan föräldrar ge tillstånd till detta och göra det här mot sina barn?
Barnen kommer knappast att tacka sina föräldrar när dom blir svårt sjuka sen?
 

mRNA-injektionen fungerar ändå inte mot mutationern/variationerna (möjligen kanske någon av dem, ibland).

Den som inte har förstått det här i juli 2021 måste vara väl immun mot den mest grundläggande informationen kring muterande förkylningsvirus och immunitet.

Naturligt utvecklad immunitet däremot, är troligen livslångt och klarar i princip alla mutationer. Undantag kommer alltid att finnas, men de är få och sjukdomen blir lindrig.

Immunolog Ann-Cathrin Engwall har förklarat detta för oss från dag 1.

Nu funkar inte längre sprutorna som ges längre, och alla besprutande måste börja om.

Lycka till!

Detta är inte NY DATA, som påstås.

Det är den ekonomiska affärsidén bakom test-pandemin. I USA återinför man nu masktvånget, för att skydda de vaxade som man säger. Kanske lockdowns bli på modet igen. Man kommer alltid skylla på de som är ovaxade – vilket bara är en taktik för att fortsätta klyva upp folket. Söndra och härska, och smyga in existens-passet i flocken.

Bland de ovaxade har de flesta genomgått infektionen eller har naturlig immunitet mot coronaviruset sedan tidigare. Och det finns ett litet antal som fortfarande inte blivit smittade.

Vaxsamordnare Bergström, som i direktsänd radio sagt att immunitet efter vax är bättre än naturlig immunitet, har beställt 40 miljoner nya sprutor från Pfizer/Moderna. Det kommer bli uppdaterade experimentsprutor, med okänt innehåll.  Hör och häpna ( okänt innehåll) Att få i sig lite mer grafenoxid vid varje injektion låter väl inte så mysigt. Eller! Men du väljer själv, som vissa existens-pass-älskare brukar skrocka.

 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju hypokondriker, jag tror du skulle må bättre av att söka hjälp för det faktiskt

Svar: Tycker du ska ringa min läkare eftersom du tydligen inte vet ett skit om vad jag har och inte eftersom du är så förbannat nyfiken på om jag är sjuk eller ej din sjuka människa
ulla Edenstad

2021-07-31 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0