Söndag

Söndag, " sista dagen på den här veckan" igen och i morgon börjar en ny vecka med fullt upp igen, så man hinner inte med så mycket som man skulle vilja.
Måndag tenta " igen" köpte boken förra veckan men inte ens öppnat den än.
Jag har ju förstås inte öppnat en enda bok alls av alla som jag har köpt och ändå klarat av alla tentor galant😇😊😉🙃
Så får se hur det går den här gången då?
Tisdag går jag på mina nätter igen så då blir det bara jobb hela veckan igen.
Igår var mannen ute på långtur med skotern med sina vänner som brukar åka så dom var 8 skotrar i alla fall och dom hade haft kul i det fina vädret.
Själv var jag hemma och skjutsade min minsta son och handlade i stan så vi passade på att ta en mamma/ son dag och umgicks och avslutade den med en fika, så mysigt❤
Sen kom min största dotter Therese och barnbarnet Elias och hämtade lite grejer till deras nya lägenhet och vi passade på att ta en fika också och det var mysigt, händer ju inte så ofta❤
Lagade mat och mannen kom hem och det fick bli soffhäng med film, vin och gott att äta🤩
Såg Red Dot och den var väl " sådär"
Har sett bättre.
Idag är det alla hjärtans dag och jag har fått blommor av min man och han har jobbat då han har jour idag❤
Min present hann inte komma men den får jag väl sen❤
Mannen fick också present såklart men många män får nog inte det  verkar som om dom flesta tjejer förväntar sig nåt på den här dagen men ger inget själva till sina män.
Jag själv tycker att det ska vara lika för båda parter en sån här dag❤
Ha en alldeles underbar dag alla där ute idag  själv ska jag äta gott med min man och bara ha det bra🤩🥰😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0