Ny vecka.....

Måndag, ny vecka igen och veckorna rusar iväg.
Jag lever men det är inte mer heller" känns det som i alla fall" men det går över antar jag till slut.
Fick hjälp av mannen idag när jag behövde det  vad skulle jag göra utan han, då vore det nog kört så tur att jag har han i alla fall❤
Kollar lite tv och äter godis och semlor som är så gott och det får man göra när man inte mår så bra 😇
Storstädade huset i helgen i den takt som jag orkade ned, men nu är det gjort och även min myshörna, det blev så bra😇
Mannen fixar med bilen som jag köpte till han och jag, ja jag tar det bara lugnt.
Gänget ska upp till Sälen nu till helgen igen få se hur man mår om man orkar följa med då.
Annars får mannen åka med så får jag lite tid för mig själv😉
Ha en bra vecka alla mina fina🥰 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0