Söndag

Hejsan igen och en helg som håller på att ta slut återigen.
Själv är det första dagen som jag är ledig nu igen efter att ha gått av mina nätter i Lördags morse för att snart gå på dom igen🥰
Man kan säga andra dagen då om man ska säga rätt då jag aldrig går och lägger mig den dagen som jag går av🤣
Söndag då nu i alla fall och är seg🤣 och i morgon är det en ny dag och ny vecka igen och julen är snart här..
Ja, jag har jobbat hela veckan med dom bästa förstås och haft kontakt med läkare och andra högre uppsatta såklart och gjort anmälningar som aldrig vill ta riktigt slut.
Men nu händer det grejer i alla fall så vi får väl se när sanningen kommer se dagens ljus och alla som blivit blåsta på konfekten kommer få en hel del funderingar.
Haft lite främmande under veckan också som vanligt..
Sen har jag bakat och fixat lite inför julen såklart..
Nu börjar säsong 3 av lyckoviken ikväll så den måste man ju bara se😊 för den är ju så himla bra..
5 nätter kvar och sen har jag lite mini semester där jag ska ha julfirande och nyårsfirande med dom närmaste🥰
Så mysigt med julen med god mat, fika och godis och framförallt en vit jul🥰
Att sen få fira den med dom närmaste i mannens släkt är guld värt. 
Finns så många barn som kommer att få sitta på julen och nyår med fulla föräldrar så det räcker och blir över.
Julen är i alla fall barnens dag och då tar man inte ens en snaps enligt mig som är uppväxt i ett nyktert hem🥰
Det är min uppfattning och jag har följt mina föräldrars tradition i alla fall..
När man jobbar natt ser man så mycket fruktansvärt på stan när man åker igenom där  ändå så det finns inte på kartan😢
Ha en fin vecka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0