Onsdag

Onsdag, jag gick av i förrgår morse och slocknade sen i soffan när jag väl kom hem på morgon kvisten efter 5 verkligen mycket intensiva nätter med både det ena och det andra men mycket spännande att jobba såhär.. 
Man blir som en zombie när man har jobbat några nätter, behöver inte vaxx för att bli zombie här inte🤣🤣🤣🤣🤣
Igår var det massage på schemat, handling inför julen hade jag tänkt göra på en gång men orkade inte med smärtan så det blev ett akut besök på vårdcentralen och det var som jag befarade naturligtvis.
Så handlingen fick vänta tills mannen kom hem ifrån jobbet så vi kunde åka in då och sån tur att jag har han, hur skulle jag annars få hem nåt när man är sjuk.
Sen åkte jag förbi till en kär vän från tonåren och fikade och äntligen lånat maskinen så jag kan göra min egen kambucha🥰
Sålde lite party light ljus också eftersom jag har alldeles för mycket av dom.
Hem igen och slå in alla barnbarnens julklappar så jag kan leverera dom innan jul så dom får dom till julaftonen eftersom jag inte firar jul med min familj och inte gjort det sen min mamma gick bort för 19 år sen.
Jag fick en helt ny familj som jag fick turen att fira mina högtider med till slut så jag slapp sitta ensam i alla fall🥰
Så det blir mycket god mat och fika förstås och mannens bror är helt fantastisk att laga både mat och fixa, så svärmor har då så fina söner kan jag lova🥰
Idag kom min största dotter förbi med julklapp till oss och mitt barnbarn Elias hade köpt helt egna julklappar till oss helt själv som var ifrån han, så gulligt av han🥰
Han kommer att bli en mycket fin och go man med mycket empati när han blir vuxen.
Fick tårar i ögonen och blev så rörd att jag har ett så fint barnbarn som tänker på alla🥰
I förrgår när jag vaknade hade vi också storfrämmande.
Nu börjar även sanningen om vaxxet krypa fram lite här och där och det börjar synas att folk börjar öppna sina ögon lite varstans, dom som är vakna i alla fall.
Runt mig så är nästan hela släkten och vänner för vaxx utom jag, det står jag även för och jag har sagt vad jag tror att det kommer bära hän, så efter jul kommer många bli sjuka, och många som har ont i leder, ont i kroppen, är ständigt förkylda och hostar och får det ena efter
det andra symtomet som leder till olika sjukdomar och mycket mer och ändå inte förstår att man blir sjuk av just vaxxet..
Sen att folk inte fattar att dom smittar fast dom tagit det, annars skulle inte så många fullvaxxade ligga på iva nu?
Folk runt omkring ramlar bara ihop får hjärtrusningar, hjärtinfarkter och stroke m.m.
Fullvaxxade ja, det kan ju också diskuteras om du ska prenumerera på sprutan 2 gånger om året för att få ett vaxx bevis, då är inte sprutan frivillig längre utan ett måste för att kunna göra vad du vill
Är det demokrati??
Nej det är verkligen diktatur!
Sen ska dom börja vaxxa små friska barn till vilken nytta?
Kommer föräldrar som ger det här till sina egna barn att förlåta sig själva sen när dom blir sjuka av vaxxet?
Många barn föds nu dödfödda  och många, många missfall nu är det också och det är så hemskt det som händer på vår jord nu men kom ihåg att allt som händer har en mening och det är själva planen!
För att det ska bli som det är tänkt så måste det bli som det är nu!
Det vi inte lär oss i detta livet tar vi med oss till nästa liv❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0