Fredag

Fredag, slutet på veckan och helg har det blivit redan och det är jätte kallt ute nu.
I tisdags morse när jag åkte till massören så visade tempen på -16 grader ute..
Jag som är en sån fryslort😊
Fick kaffe och hembakade bullar hos bästa vännen efter massagen, va så gött😇
Hem igen och vi åkte in till rusta när mannen kom hem ifrån jobbet och fyndade lite😃
Igår hämtade jag lite paket också och var och hälsade på en barndomsvän, och fått låna en sån där maskin som man kan göra egen kambucha med😛
Så nyttigt och ekologiskt och så gott..
Igår var jag med min största dotter Therese till Falun så hon skulle slippa åka själv dit, sen tog vi en fika och fick så gott fikabröd hos min minsta son Benji.
Kul att ses då vi inte har träffats sen i juni så det var ett halvår sen sist vi sågs..
Sen vidare ner och klippte oss..
Blir ju inte så ofta som jag träffar typ nån av barnen eller barnbarnen nu förtiden då det är fortfarande corona och jag jobbar och har fullt upp ändå även fast alla inte kan förstå det.....
Förutom dom barnbarn och barn som kommer hit ganska ofta och hälsar på då🥰
Sen ringer min minsta dotter  och hennes barn ofta och vill att jag kommer upp och fikar och då kan man ju inte säga nej till det heller.
Så mysigt när dom ringer och vill att man kommer dit🥰
Idag är det jätte kallt och har ingen lust att ens gå ut..
Har krånglat i flera dagar och ringt och ringt för att fixa en hel del grejer😉
Idag blev det äntligen klart och är nu registrerat..
Nu har dom infört vaxx pass från denna månad också och folk springer som galningar för att få denna döds spruta (3e) bara för att kunna gå in överallt där alla vaxxade i alla fall smittar, vilken sjuk värld vi lever i...
Ja få se nu efter jul och nyår hur många som klarar livhanken efter spruta 3?
När någon tagit 3 sprutor av det dom kallar "vaccin" alltså ett skydd ska man vara rädd för dom som INTE tagit " skyddet"men då fattar väl en normalbegåvad att det är det djävla experiment cocktailen det är nå fel på och INTE dom ovaccinerade?
Det är ju så dumt så man blir verkligen rädd för hur enfaldigt det kan bli..
Om nån tagit den 3e sprutan av det " så kallade vaccinet"så bör den oroa sig för vad den gör med din redan belastade kropp än att vara rädd för dom friska och ovaccinerade människorna med urstarka immunförsvar..
Snart får ni ta spruta 4....5 och sex förmodligen av detta fantastiska experimentet..
Men antagligen kommer väl media marionetterna få er tro att det är vårat fel som alla andra gånger!!!!!
Det kräver endast att man tar 2 minuter för att fatta det,men det verkar ändå otänkbart?
Djuren kanske också måste fångas in och vaccineras,så dom inte smittar dom vaccinerade?
Nån djävla måtta får det väl ändå hur korkat det kan bli!
I slutändan går livet vidare som vanligt här hemma och när man varit alldeles för snäll så blir det inge bra i slutändan😢
Hur är egentligen detta liv på denna jord?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0