Fredag

Fredag och jag går på min 3e natt nu inatt och har några nätter kvar än innan min lilla minisemeter.
Har ju varit lite olika utbildningar och möten nu ett bra tag men nu ska det nog lugna ner sig lite igen antar jag....
Ska bli riktigt skönt med lite ledighet och jul med ena min familj och så god mat förstås❤
Har handlat det mesta men jag börjar ju även tidigt också för att hinna med allt innan julen kommer..
Ska leverera lite klappar till barnbarnen nästa vecka också då ingen av mina barn firar jul med mig och aldrig gjort det sen dom blev vuxna.
Brukar åka och titta i fönstren på nätterna och det är så fint med allt som alla har pyntat....
Idag fick jag ett sånt fint meddelande av ett av mina barnbarn, han är mormors kille han❤
Ja nu ökar smittan igen om corona och folk fattar inte fortfarande att dom vaxxade springer och smittar varann nu?
Va in i affären och folk kan verkligen inte hålla avstånd och hur ska då smittan kunna minska?
Folk är helt galna och lyssnar inte på fhm för fem öre längre!
Nu har vaxx passen också börjat svikta ( kontroll kanske för dom som har vaknat och förstår)
Nu ska dom börja ge 5 åringar vaxx också ( tycker man inte då att nånting bakom är gömt eller?)
Förstår inte själv hur man ens kan ge sina små barn ett obeprövat nödgodkänt vaxx som kommer förstöra immunförsvaret på dom stackars barnen ( nu är det dax att  vakna)
Mitt hjärta blöder och gråter då jag älskar mina barnbarn och jag hoppas att man som förälder tar ett rätt beslut i allt detta, men det verkar som att många sover nu tyvärr.
Vi kommer få se såå många sjuka och såå många som kommer ryka med snart då det redan har börjat😢
Många föräldrar kommer ångra sig när barnen blir sjuka och kommer dom nånsin kunna förlåta sig själva den dagen?
Många bråkar och anmäler nu,vi går snart in i stabläge igen precis som förra året, och många ovaxxade har fått sparken just pga att dom inte vill vaxxa sig ( fast det är ju frivilligt)
Märkligt men jag hoppas nu när all sjukvård går på knäna att dom som fått sparken inte går tillbaka igen så ska vi nog få se om det kommer gå runt allting igen när vårdpersonalen som är vaxxade får jobba ihjäl sig pga att alla vaxxade nu springer omkring och snittar varandra...
Trevlig helg,skynda er o ta 3e sprutan nu.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0