Torsdag

Torsdag, och slutet på veckan som då betyder snart helg igen😉
Härligt och vi ska ut och plocka svamp och lingon i helgen, blåbär har vi redan plockat så vi klarar oss i vinter.
Jordgubbar och hallon finns massor nu i frysen då jag fryst ner det, vi har ju massor av hallon på våran egen gård❤
Dyngförkyld vaknade jag i förrgår men inge sjuk tack och lov, men jag brukar få så här framåt hösten så det börjar väl nu då" tidigare än väntat".
Igår fyllde mannen i mitt liv år så vi hade lite fika ifall nån skulle komma förbi" han gillar verkligen inte att bli firad" men hans föräldrar kom förbi och min största och minsta dotter och svärson med barnbarn, så det var skoj, och det regnade så vi fick sitta inne.
Men det är nog bara regn vi får vänta oss nu när hösten är på ingående.
Tycker synd om alla dom som har drabbats av allt detta oväder nu och fått in massa vatten i husen, jag är glad att vi inte har nån källare i alla fall i såna här tider.
Men naturkatastrofer kommer vi få vara med om mycket mer nu och mass vaccinationer och makt folket som vill bestämma, så är det bara!
Nödgodkända vacciner som människor kommer bli svårt sjuka och dö av inom några år vill dom nu ge till barnen, det är inte klokt, hoppas att det finns föräldrar som verkligen tänker efter en extra gång innan man ger sina barn!
Barn kan inte bestämma det själva, så skadorna som många kommer få ligger på föräldrarnas ansvar.
Idag hade jag dejt med min största dotter och mitt barnbarn och vi fikade och handlade i stan, älskar att ha våra dagar som vi har❤
Sen var mannen och jag ut till sommartugan en sväng och hittade lite svamp.
Nu ska jag se om alla säsonger av gåsmamman eftersom det kommer en ny säsong snart.
Ha det fint alla fina.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt, naturlig utrensning!

2021-08-22 @ 09:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0