Söndag

Söndag och nu kom sista dagen på den här veckan igen!
I morgon är det skola och sen har jag en intervju också på morgonen👌
Och förrigår morse gick jag av mina nätter igen och är ledig några dagar igen❤
Var och tog nytt blåstest i veckan som inte alls va nå bra, så nya astma mediciner igen och prova 1 månad sen skulle vi höras av igen hur det gick.
Nya mediciner fick jag också, testa nåt nytt få se om det går då!
Munskydden på jobbet gör mig också så sjuk så det finns inte på kartan, förstår inte att man ska behöva bli sämre och sämre i astman för att dom beställer djävla skit munskydd, har även köpt egna och det är så sjukt att man ska hålla med egna för att man ska kunna jobba🤬
Ont i kroppen och ont överallt har man också så inte så kul ibland.
Falun på Tisdag igen få se vad som händer.
Om det blir operation eller inte nu då.
Mannen har snickrat färdigt sidorna på verandan  nu så nu är det bara inglasning kvar att göra som han började med idag och det blir så fint🥰
Jag har köpt så fina stora växter och amplar som ska upp på verandan, det kommer bli så fint och så hemtrevligt, tycker om när det är hemtrevligt även ute när man ska sitta och grilla och äta och dricka gott i sommar med dom bästa🥰
Idag hämtade jag ut mina nya skor, ska beställa ett par till I annan färg medans dom finns kvar fast dom inte var billiga.
Veckorna drar iväg och snart är det semester igen, så skönt.
Har skickat in om utbildning igen😏 och tänkte att läsa vidare är aldrig helt dumt och få lite mer på fötterna eftersom jag vill jobba med barn och ungdomar.
I Torsdags var jag på kalas och firade mitt syskonbarn som också är mitt gudbarn🥰
Gud så god tårta vi fick.
Hämtat dotter och skjutsat henne idag och nu tänker jag slänga mig i soffan och kolla på serien som jag håller på att kolla på.
Ha en bra vecka alla fina🥰
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0