Torsdag

Ny dag och jag kämpar på här hemma  med yr i bollen och billig fylla, jag som absolut inte tycker om att vara full, utan alltid dricker med måtta för att kunna må bra dagen efter.
Matt och slut i hela kroppen  hjärtklappning så det hörs i öronen och andfådd av ingenting.
Men livet måste gå vidare i alla fall och rekommendationerna är nog att vila tror jag sa läkaren i alla fall.
Inte trodde jag att det skulle bli såna följder av corona men tydligen blev det så.
Tog EKG igår men det håller jag för mig själv och naturligtvis till dom som har frågat.
Idag kommer nån och hämtar kattburen som jag har sålt och i morgon skickas en massa tarot kortlekar som jag har rensat ut och säljer.
Har ju 38 stycken och så många kanske man inte behöver.
Börjat göra mig av med en massa saker som man ändå inte behöver.
För ett halvår sen såg jag en person på ett fik, men hen såg inte mig, och jag trodde att hen träffat en ny, men inte utan det var en affär antar jag, sen har jag sett ," dom" flera gånger och det värsta jag vet är när nån är med nån annan utan att tala om för sin partner  och hen var den sista tror jag som jag aldrig trott skulle göra så.
Men sanningen kommer fram till slut hur man än gör, så vi får hoppas det.
Jag tänker i alla fall inte släppa nån bomb.
Nu ska ni alla mina goa sova så gott och så säger jag tack till mina fina ( vänner) och arbetskompisar som skrivit krya på mig idag.
Ni är guld värda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0