Tisdag

Kvällen närmar sig och jag har blivit firad igår på telefon och Facebook av mina barn och arbetskamrater och släkt och vänner och mitt fina barnbarn Wilma skickade ett sms och skrev grattis, hon är så otroligt omtänksam jämt och tänker på sin mormor.
Och hon är inte så gammal än men så otroligt fin människa🥰
Det värmde extra mycket i mormor hjärtat att ett barnbarn kommer ihåg en🥰
Mina svärföräldrar var hit och jag fick så fina presenter och blommor.
Av manen fick jag ljuslykyor och en korg att ha alla mina filtar i och jätte fina rosor🥰
Mina två minsta barn skrev så fint att jag är världens bästa mamma och så skönt att veta att dom tycker det🥰
Mitt hjärta blev så glad och jag fick en tår i ögat att nån tycker det i alla fall🥰
Det är så fint att få höra det🥰
Idag har jag varit på möte till chefen få se vad hon kan göra här framöver.
Sen har vi en fin människa som fyller 40 idag som bi också ska fira lite vi och min största dotter🥰
Sen är det nog bara sova kvar🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0