Söndag

Ny dag, och sista dagen på den här veckan igen och i morgon är det skola.
Men nu ska vi bara gå halva dagar och det kan vara bra för då hinner man med annat också🥰
Idag var jag in och köpte nya mattor till sovrummet och det blev så fint.
Helgen har annars bara ramlat på och umgåtts med dom bästa som får oss att må bra🥰
Vem umgås liksom inte med dom som får en att må bra?
Jag tänkte på det jag skrev igår här, men jag var lite irriterad och arg och då blir det lätt så, ändå står jag för det.
Ibland skulle det vara kul att vara en liten fluga och höra alla som pratar om varandra och sen när dom träffas slickar dom röv😇
Och tänk när man dör då alla ska vara med" som jag vill ha med" såklart och alla foton och brev dyker upp, man får stå för det man säger och gör, precis som jag gör🤣
Nu får alla ha en fin vecka och var glada🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0