Söndag

Söndag och sista dagen på den här veckan snart och en ny börjar igen.
Den här veckan är verkligen helt fullbokad om jag säger så.
I morgon kommer nya tvättmaskinen som jag har köpt, skönt få en ny och fräsch, så jag måste invänta den, sen ska jag iväg en sväng och hem igen och sen iväg igen.
Idag skrev jag även till min lärare så nu är det också gjort👌
Idag har vi varit ut på lite äventyr och mannen har även visat mig ett riktigt kusligt ställe där det verkligen spökar på rintigt ( älskar ju sånt) så nu ska jag och nina vänner åka ut nån natt på spök parad, så spännande.
Det kommer bli kul🥰
Innan jag åkte la jag ut presenten till min dotters man så den blev hämtad och han fick den idag👌
Ja, dagen har varit regnig och ruskig men det blir nog så när det är höst, älskar hösten idag men för några år sen hatade jag den eftersom jag levde med en egotrippad narcissist.
Idag kan jag se hösten som är helt ljuvlig och man får lägga sig i soffan under en filt med tända ljus och njuta av nån bra serie.
Och bara tänka på sig själv.
Sägs ju att man måste älska sig själv först för att kunna älska nån annan, finns nog nån sanning i det skulle jag tro❤
Jag tänker också på min man som har fått stått ut med så mycket när det gäller nåt och ställt upp och följt med fast han egentligen inte ville så han är också grundlurad även om han varnade mig, och trodde att vi människor faktiskt växer.
Han gjorde det för min skull men även varnade mig.
Hur kan en människa säga så till nån rakt ut och häva ur sig nåt sånt när man inte ens är nå bättre själv.
Det är skönt i alla fall att slippa träffas igen och sitta och vara snäll när dom egentligen inte vill, så hoppas att papperen blir klara snart, man ska väl åtminstone bevisa det man vill och det snabbt eftersom lögnen varit i många år.
Så vi får det här ur världen för en gångs skull.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0