Onsdag

Onsdag och provtagning på vårdcentralen " igår igen" stamkund eller vad kallar man det😆
Hursomhelst så har det varit rätt mycket nu men nu har jag fått frikort i alla fall och det känns skönt" i 10 månader" 
Så nu behöver jag inte bekymra mig om nå mer kostnader för alla mina läkarbesök som jag har här framöver🥰
Var förbi chefen en sväng och pratade med henne och fikade sen lite hos min allra bästa vän Anita också.
Hon ringer varje dag och frågar hur det är och bryr sig verkligen, hon är så guld värd  och skönt att ha nån att prata med när det behövs, och som förstår när man mår dåligt.
Ge och ta heter det säger dom!
Jag finns för henne också  när hon mår dåligt såklart🥰
Väl hemma igår igen så fixade jag och mannen lite och en vän till mig som kom och hämtade 2 stora ljuslyktor som hon köpt av mig.
I morgon kommer dom och hämtar förtältet som jag också har sålt.
Har kommit på att det är bra att sälja undan allt när man har så mycket, "döstäda" heter det nog🥰
Bättre att ha mindre saker när man ramlar så det finns mindre att bråka om🥰
Härom dagen fick jag rätt " igen" om att jag har sagt att två personer ska gå isär inom en viss tid och jag fick rätt.
Nu väntar nånting mer snart men ser man så ser man, en sak är säker i alla fall att jag finns inte den dagen det är en sak som säker.
Jag vet att det finns nåt som heter ge och ta och så är det.
Ja, igår kväll myste vi och kollade på " andra avenyn" så nu är vi på slut tampen på 187 avsnitt, sen får man börja på nåt nytt antar jag.
Igår sökte jag 4 jobb få se den här gången om man har nån lycka då🥰
Jag har tänkt att jag ska ha en hem seans här hemma snart och det blir nog skoj och spännande🥰
Ha det bra alla goa som finns och ta väl hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0