Onsdag

Onsdag och mitt i veckan 😆 igen.
IgÄr hade jag möte med chefen fÄ se hur det gÄr  och blir det som planerat sÄ hoppar jag nog av skolan ÀndÄ.
Har fullt upp med att jobba och att vara sjuk sÄ jag hinner inte med skolan.
IgĂ„r var vi Ă€ven upp och firade min brors fru dĂ„ hon fyllde 40 Ă„r och fick massor av gofika dĂ€rđŸ„° och trĂ€ffade alla dom andra som ocksĂ„ var bjudna ditđŸ„°
MÄnga glada skratt blev det och det blir det alltid nÀr vi trÀffas det gÀnget och det Àr bra, och man kÀnner sig avslappnad med dom.
NÄn dag hÀr framöver sÄ kommer jag att lÄsa min blogg  pga vissa saker i mitt liv eftersom svaret jag fick hÀrom dagen sÄ jag har mina  misstankar vem som skrev det och vill inte att vissa lÀser min blogg ( sÄ vill man det fÄr man be mig om lösenordet) dÄ vet jag vem som lÀser det.
I min blogg sÄ skriver jag vad jag vill och vill man inte lÀsa sÄ lÄter man bara bli ( sÄ Àr det bara)
FörstÄr bara inte varför man öÀser en blogg med nÄn som man inte ens har nÄt att göra med.
PĂ„ Lördag ska jag ut och shoppa lite tĂ€nkte jag och kika lite pĂ„ julklappar till mina 11 fina barnbarn som jag fĂ„r trĂ€ffa đŸ„° fĂ„ se om man hittar nĂ„tđŸ„°
Snart Àr faktiskt julen hÀr igen och det Àr sÄ skoj och se nÀr barnbarnen öppnar paketen och ögonen lyser pÄ dom.
 Idag har mina 2 största döttrar varit hit och firat mig och jag fick sĂ„ fina presenterđŸ„°
UmgÄtts med 2 av mina andra barn idag ocksÄ.
Lycklig mamma som har sĂ„ fina barnđŸ„°

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0