Ny vecka.....

Ny dag ny vecka och det blir bara kallare och kallare utanför dörren.
Varit på läkarbesök idag och tagit nya prover få se vad dom visar nu och om det är som dom misstänker.
Så idag blev det ingen skola och inte nästa måndag heller då jag har besök hos ögonläkaren och då kommer jag inte se på flera timmar så det blir bara att vila hela dagen så det blir nog bra.
Får svar i mitten på veckan, tänk att just den här dagen varje år blir nåt dåligt, har varit så i många år nu och man ska bli påmind om den här förbannade dagen varje år😡
Den här dagen är den värsta i mitt liv allt som hänt från början när jag var riktigt ung och det bara fortsätter😵
Någon gång i mitt liv för länge sen så kom nån och förstörde och tog livet för en annan och den sorgen kommer ligga kvar så länge som jag lever.
Det är väl bara att se fram emot vintern nu då och åka skoter antar jag.
Det är ganska kul ändå.
Mannen kom också hem idag och var sjuk, så nu har vi 2 sjuklingar här hemma.
Idag hämtade jag ett paket på posten till ett av mina barnbarn också.
Så nu hoppas jag att dom blir glada och nöjda.
Det är bara 3 månader kvar nu och jag är nästan klar med alla julklappar, sen vill 2 av mina barn att vi ska fira jul med dom  det är väl jätte gulligt🥰
Vi ska som vanligt till nina svärföräldrar och äta mat och man slipper all matlagning, det är jätte skönt🥰
Sen åker vi nog vidare kan jag tro.
Sen tror jag att jag ska fixa nåt också till dom som vill fira jul med oss nån dag där på helgen🥰
Det blir nog jätte bra🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0