Ny vecka.....

Måndag och en ny vecka med en massa nya grejer på gång.
Skulle invänta nya tvättmaskinen idag som " skulle " komma mellan 10- 14 men gjorde den det" nej du" jag satt och förväntade mig att dom skulle komma åtminstone mellan den tiden men icke hände det.
Det är som vanligt, och jag skulle ha varit och tagit nya prover idag men det fick man ju skita i😅😅
Det där lät ju lite konstigt🤣🤣🤣🤣🤣
Så jag får väl åka in till vårdcentralen i morgon då och ta proverna så det blir gjort.
 Mannen fick åka hem i alla fall ifrån jobbet och möta upp dom när dom väl ringde.
Ja sen skulle jag på läkarbesök på eftermiddagen och min dotter följde med " hon som alltid följer med" och då hade hon ringt till Falun och frågade om jag ville följa med henne dit så hon slapp åka ensam" såklart gör jag det" hon ska ju med mig på alla mina undersökningar och operstioner som jag ska göra snart, så vi två följer våra resor och det känns så tryggt.
Det har liksom varit vi under hela tiden när vi har varit sjuka och det känns jätte bra, att vi ställer upp på varann alltid.
Jag satt i bilen när vi var i Falun då man inte får följa med in längre för corona "som snart kommer höjas igen och många kommer dö igen såklart eftersom ungdomar är odödliga tror dom i alla fall😉
Så är läget.
Hem sen och kolla på bröllop, begravning och dop som är så bra.
Vi kollar på 5 olika serier nu för att man inte ska fastna i bara en.
Då blir det tråkigt med samma hela tiden🥰
Ha en bra dag i alla fall alla fina som finns 

Kommentarer
Postat av: Vetgirig

Varför publicerar du aldrig kommentarer? Är du rädd för att människor säger emot dig? Ganska tråkig blogg faktiskt

Svar: Varför läser du den för då
ulla Edenstad

2020-09-29 @ 11:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0