Lördag

Lördag och dagarna bara ramlar fram och jag " ja" jag bara hänger på liksom.
Väntan är lång när man bara går och väntar på sånt som man bara vill att det ska vara över.
Idag råkade jag köpa 30 kilo älg, och det är så himla gott, 50 kronor kilot är det väl värt hmmm.
Blir mycket stekar här framöver kan jag tänka mig.
Idag blir det hemlagad lasagne, finns det nå godare🥰
Har varit in till stan och köpt olja till bilen, mannen är ju så noga att oljan ska bytas varje halvår så bilen ska va i bra skick, så jag köpte oljan och han fixar resten såklart.
Härligt med en man som inte har tummen mitt i handen i alla fall🥰
Jag fixar allt i hemmet som inredning och han fixar allt i garaget.
Städning och disk delar vi upp som jag tycker att man ska göra om båda två jobbar, och hjälpas åt men matlagningen får jag stå för annars blir det bara makaroner eller nå sånt och det är ingen mat.
Träffat en person idag som jag saknar så mycket men hen får vara den fina i alla fall🥰
Ha en fin Lördag alla fina🥰
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0