Lördag.

Lördag natt och jag sitter här på jobbet och tar en liten kaffe rast, klockan är nu halv fyra på morgonen och dom flesta sover antar jag utom vi proffs gänget som är ute och gör våran plikt och samtidigt får vara med om en hel del😉
En natt till sen är man ledig i 8 dagar som är fullbokade som vanligt😆
Går av på måndag morgon och sen snabbt hem och packa det som ska med till skolan så det blir inte mycket sova då i alla fall.
Sen hem för jag fyller år och några av mina barn och barnbarn kommer och firar mig också, så mysigt.
Och mina svärföräldrar så klart( världens bästa)
Är så himla glad att jag har så fina barn och barnbarn som jag har.
Tisdag har jag möte med chefen och sen ska vi på 40- års firande hos en kär vän🥰
Det kommer bli kul.
Idag har jag också lämnat in om semester då mannen och jag ska vara lediga och bara ta hand om oss två själva.
Igår skrev mina bästa svärdotter till mig och frågade hur jag mådde, hon är så otroligt snäll och tänker på mig precis som om hon skulle vara nå närmare än en svärdotter🥰
Snart fyller hon också år och jag har redan köpt present till henne så jag hoppas att hon blir glad åt den🥰
Nästa vecka blir det också en shoppingdag då jag behöver lite mer munk tröjor, och vi ska kolla på en ny tvättmaskin ( ja det är faktiskt mina pengar och jag gör precis vad jag vill med dom utan att nån annan ska bry sig)
Ja, som sagt söndag morgon nu och snart får vi sluta jobbet och åka hem och sova ( så skönt) det ska bli.
Igår när jag vaknade så gjorde mannen mat och diskade och sen åkte han ner och köpte räk mackor som vi åt innan jag åkte till jobbet ( det är min man det)
I går har vi kollat på en ny bil också få se om vi ska ha den, vi har inte bestämt oss än.
Mannen sålde sin golf också igår och alla samlarbilder som han hade ( vi dö stödar) 🤣🤣🤣🤣🤣
Då blir det inte så mycket skit dom efterlevande som dom ska ta reda på det sen.
Vakna till en underbar dag ni, jag går snart och lägger mig nu🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0