Torsdag

Torsdag och ikväll ska vi göra smörgåstårta som vi ska äta i morgon då vi ska fira lite❤
Igår började jag må lite bättre, men rävgift är inte till för att ätas för det dödar också bra celler.
Men nu är det som det är, och stress gör människor sjuka  så är det bara.
Det finns en människa som stressade mig som var en som jag mådde så himla dåligt av att bara se och ha i min närhet, och hade så dåliga energier och att den är ute ur mitt liv tack och lov🥶
Tror att man kan säga saker hursomhelst själv men accepterar inte vad andra säger om samma sak.
Bara psykopater och narcissister som gör så.
Det är en människa som jag hatat då menar jag också hatat sen den var liten och jisses vad hon har gjort många människor ledsna och sårat många och varit riktigt djävla elak.
Såna människor ska man inte ha i sina liv, men det kommer karma där också när man minst anar det så slår universum till.
Igår var det minus grader ute så mannen sa till mig att det är dags att sätta på vinterdäcken nu❤
Igår tyckte han att min bil såg så konstig ut och han tog isär den och kollade och han hade rätt så nu ska han byta det som behövdes.
Skönt att ha en man som inte har tummen mitt I handen.
Idag ska mannen hämta våran nya tv bänk som jag har köpt och själv har jag beställt skoterkläder så nu är det gjort om snön skulle få för sig att komma och vi ska åka skoter.
Tänk att folk inte kan ge fan i saker nån har varit in på våran gård och stulit, håll reda på vad som är ditt eller mitt för fan.
Tycker vissa människor är konstiga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0