Söndag

Söndag och sista dagen på den här veckan " igen" och veckorna bara rullar förbi.
Måndag i morgon och ingen skola utan läkarbesök och ta nya prover igen och under veckan blir det flera läkarbesök och flera undersökningar, har varit lite ledsen lite av och till för det eftersom det inte är nå roliga saker.
Men varje dag skriver min bästa svärdotter till mig och ger mig sån glädje och frågar mig hur det är med mig och hur jag mår och skriver att hon älskar mig.
Varje dag ringer min allra bästa vän och frågar hur jag mår och vad som väntas bli under veckan.
Varje gång jag behöver då finns min största dotter och ställer upp och skjutsar och hon sa sista gången när jag först var på sjukhuset och hon skjutsade mig och sen åkte vi till Falun med henne så sa hon att " hon vill verkligen vara med mig på min den här resan" och det får hon gärna då hon och jag har varit sjuka så mycket och ställt upp på varann och skjutsat nästan jämt🥰
Mina fina vänner Rosi och Anders som vi kommer vara med och fira mer med då vi aldrig firar med nån annan.
Tänk att ha så få men så fina människor i mitt liv som verkligen frågar och bryr sig hur jag mår🙂
Om jag inte hade haft dom här fina människorna som skriver och ringer varje dag då hade jag inte haft nån glädje i livet och kanske gett upp men nu kan jag sitta varje dag och ha den här glädjen som dom ger mig varje dag när jag kämpar med mitt liv och mina krämpor.
Härom dagen var Rosi och Anders förbi och jag fick skratta minsann🥰
Nu blir det bingolotto och ingen vinst antar jag, i morgon efter läkarbesöket blir det nog att köpa nya skor🥰
Pratade med en vän härom dagen som ger mig så mycket livsglädje🥰
Ha en bra vecka  jag har fullt upp🥰
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0