Onsdag

Onsdag och idag har jag varit på nytt läkarbesök och nya prover och nu går det fort😊
Fika hos bästa vännen, prata av sig lite och få skratta lite förstås.
Jag inte rädd för döden alls utan tar det mer som en befrielse faktiskt och jag ser faktiskt fram emot det den dagen när jag får komma tillbaka hit till jorden och spöka lite😉 då jag har lovat att komma tillbaka hit och se hur det var.
Skulle vilja vara en liten fluga då och flyga omkring och se allt😉
Idag ringde min fina dotter som vill vara med på den här resan  hon är fantastisk🥰
Min minsta son sa åt mig att jag måste vila🥰
Är så otroligt glad att jag har dom få som bryr sig nu när man mår såhär.
Min kollega ringde idag och sa till mig på skarpen att nu måste jag vara hemma och vila och det är nog så nu.
Rosi hörde också av sig idag och hörde hur jag mådde.
Jag får nog fixa en liten tillställning till mina fina som är så underbara sen när jag blir frisk
Om jag blir frisk.
Nu ser jag i alla fall framåt som alltid och allt kommer bli bra, 
Fast vissa önskar livet ur mig men vi får nog se nu vem som blir först😉
Ibland det bra att se innan nåt händer.
Ja tur att jag har min man och att min minsta tar han som din riktiga pappa, dom är ett sånt bra team dom🥰
Idag gjorde jag hemlagad gulasch soppa och mannen tyvker det är så gott.
Han hår upp i vikt och äter mindre  jag vräker i mig hott men går ner då😅
Ha en fin dag alla mina fina🥰
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0