Ny vecka.....

Måndag och ny vecka " igen"  och veckorna  bara åker iväg och nya utmaningar varje dag och varje vecka.
Just nu är det skitjobbigt med allt men har man några få och fina människor omkring sig som livar upp en så ser man ändå framåt.
Har så ont i kroppen så det finns inte, men det är så vanligt att leva med det, dom som inte ens vet hur det är ska bara hålla käften.
Om man inte vet hur nån annan människa mår då kan man vara tyst istället för att hitta på saker som inte är sant.
Just nu umgås jag inte med nån eftersom läkaren I Falun har sagt att vila är tvunget nu eftersom mina organ är så ansträngda så jag vill inte höra bakvägen att jag skiter eller struntar i nån,jag är sjuk ( acceptera det bara) och om ni inte tror mig, ring min läkare då. 
Men vissa människor förstår absolut ingenting.
Om 3 veckor ska jag till Falun och få reda på om det blir operation eller strålning  men just nu får jag äta stora doser av cellgifter.
Det är absolut inte bra för kroppen då det dödar även friska celler men har jag nåt val?
Nej jag tror inte det.
Jag som harar mediciner.
Stress kan också utlösa sånt här och det var dom en vän sa till mig att det är väl inte konstigt med tanke på hur det är.
Vila måste jag göra då jag har en vilopuls på över 100 och det är inte bra för hjärtat.
Så nu är jag bara med människor som inte stressar mig och bara får mig att må bra.
Läkarens hårda restriktioner.
Idag vaknade jag efter tolv, mådde skit, och hjärtat höll på att hoppa ut ur öronen.
Mannen ringde och frågade hur det är och ja skit kan man säga.
Jag är I alla fall glad att jag kom till Läksren ganska bra i tid så det kanske går vägen i alla fall.
Nu är det bara vila som gäller här framöver och vänta in operationen så får vi se hur det går sen❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0