Torsdag

Jobbat natt 1/5 och är så glad att jag är tillbaka till dom bästa och jobba med, och stressigt men skönt att ha nåt att göra i alla fall när man knappt kan umgås med nån just nu pga alla omständigheterna.
Det gick bra och kände mig som ny på jobbet.
Det trista är att när jag som nu jobbar med smittade så kommer jag själv inte åka hem till nån och umgås med nära och kära då jag själv kan som sagt bära på smittan.
Det vet man ju aldrig.
Om man sen kommer hit får man göra det på egen risk  men då får vi vara ute då jag inte släpper in nån i huset just nu.
Jag hoppas i alla fall att dom flesta runt mig förstår mig och varför jag gör så när det nu är som det är.
Jag själv kommer hålla mig undan från alla i alla fall för jag är den som inte vill bli ansvarig eller anklagad för att smitta några andra. 
Alla förstår inte tyvärr men det är jag själv som bestämmer hur jag själv gör.
Följer folkhälsomyndigheten som det är just nu i alla fall.
Det kommer bli mycket tid över för att vara i husvagnen i år i alla fall, för där umgås man med sina vänner däruppe utomhus, så nånting kommer vi hitta på i allt det här.
Längtar så upp dit, men antar att det kommer bli mycket extra jobb nu också framöver eftersom många är sjuka nu i dom här tiderna.
Jag önskar i alla fall alla mina fina en bra sommar även om den inte riktigt blir som vi hade tänkt oss i år.
Hoppas att snart allt är över.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0