Torsdag

Sakta gryr dagen, efter min 1a natt av 5 med dom bästa.
Dötrött.se.
På vägen hem mötte jag min svärson men
 jag såg han inte så han ringde upp mig och sa att han mötte mig😆
Han är så otroligt gullig.
Min man har beställt mycket grejer via han genom firman som han har öppnat, är så himla glad att det går så bra för hans firma, han är en mycket klok man och som gjord för att ha eget😉
Han har gjort jätte fina dekaler som vi satt på bilarna då det är bra att göra reklam.
Jätte snygga tröjor beställde vi också av han.
Jag tror att man måste vara väldigt smart och ha tålamod om man ska ha eget😆
Och huvud förstås!
Annars går det åt helvete😉
Annars har jag nyss vaknat och äta innan man ska ut inatt igen.
Värmekudden och spikkudden gjorde sitt jobb.
Härligt!
Idag satt jag och tänkte på en sak och små log för mig själv.
Varför säger alla en blå bil?
Jag säger en röd bil istället!
Det man inte vet mår man inte dåligt av sägs det!
Ibland är det inte så roligt men man får ta dagen som den kommer.
Idag ramlade det in skattepengar på kontot, som jag egentligen inte behöver men in på sparkontot är ju alltid bra👌
Ska hinna hämta vinet också som jag har beställt.
Ni får ha en bra dag alla goa därute🥰
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0