Söndag

Söndag och jag har nu jobbat 4 nätter och det har faktiskt gått ganska bra men har man bra kollegor så går det👌
Igår när jag vaknade trodde jag att jag var utsövd  men jobbar man 10 timmar varje natt och sover 4 när man kommer hem så blir man ganska så mör efter några nätter.
Ja, ja jag laddar för natt 5/5 nu inatt i alla fall.
Igår när jag vaknade grillade mannen och serverade mig mat🥰
Idag när jag vaknade och kom ner stog maten färdig och serverad på bordet precis klar.
Världens bästa är han.
Lite lyx ska man väl ändå ha när man jobbar.
Skönt att ha en man som kan göra saker utan att man behöver att säga nåt  är ju inte riktigt van med det om jag ska vara riktigt ärlig.
Jag tycker att om mannen jobbar ska maten stå på bordet när han kommer hem om man själv är hemma och är ledig och tvärs om.
Det är inte för mycket begärt.
Det är nog därför vi aldrig har bråkat en gång sen vi blev tillsammans då vi antagligen inte har nåt att tjafsa om eftersom vi är självgående båda två.
Sånt har jag fått nog av i alla förhållanden som man har haft så det räcker och blir över.
I morgon börjar återigen en ny vecka  och jag har frivecka men kalendern är ändå fullbokad med allt som möten, syntest, handling, pluggning och allt vad det innebär när man är ledig.
Det orkar man inte när man jobbar då man sover och jobbar bara.
Ska försöka hinna med att kolla på en ny soffa också" om tid finns såklart" 
Sen måste vi försöka få upp det stora förtältet uppe vid husvagnen också, som det ser ut i år har det kommit många barnfamiljer upp bredvid oss🥰
Det är en fin camping och där trivs jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0